Doprava

Tovar je vždy odoslaný do 24 hodín od prijatia platby od zákazníka.

Doba dodania sa u všetkých produktov líši. Keďže je tovar od dodávateľov, nie sme schopní ju presne na deň určiť. Maximálna doba doručenia je 180 pracovných dní. 90% všetkého tovaru dorazí už do 30 pracovných dní.

Čakať takto dlho na svoj tovar nemusí byť pre každého príjemné. Plne si to uvedomujeme a práve preto sa doba dodania kompenzuje dopravou zdarma a lacnou cenou produktu. Ak si počkáte, budete mať tovar, ktorý na Slovensku nenájdete.

Pokial objednávate viac druhov tovaru, je možné, že vám bude doručené z niekoľkých rôznych skladov. Každá časť objednávky tak moze doraziť v inu dobu. Neobávajte sa teda, že by vám zvyšok objednávky nebol doručený, je na ceste.

Zásielka vám bude doručená Slovenskou poštou. Balík vám bude doručený do ruky. Pokiaľ nebudete v čase doručovania zastihnutý, tak vám pošta zanechá výzvu na vyzdvihnutie zásielky na miestnej pobočke. Pokiaľ sa jedná o menšiu zásielku, tak je možné, že ju doručovateľ (ka) dá do poštovej schránky.

Máme rôzných dodávateľov po celom svete. Práve preto sa líši doba dodania, aj balenie jednotlivých produktov aj to, že balíčky nechodia dohromady, ale zvlášť.

Produkty

Tabuľka veľkostí je v popisku každom produkte pod fotkami.

Ak sa vám zakúpený produkt nebude páčiť alebo vám nebude vyhovovať veľkosť, máte nárok na reklamáciu. Pre správne vybavenie reklamácie postupujte podľa Reklamačného poriadku. Tam nájdete všetky potrebné informácie.

Platba

Pokiaľ nemáte možnosť platiť platobnou kartou alebo bankovým prevodom, tak môžete zvoliť platbu zloženkou. Pre objednanie vyberte platbu bankovým prevodom. Na e-mail vám prídu detaily nášho bankového účtu. Teraz už stačí vyplniť zloženku a preplatiť ju na pobočke Slovenskej pošty.

Nie. Platba dobierkou u nás nie je z technických dôvodov možná. Platiť za tovar môžete platobnou kartou alebo bankovým prevodom. Balíčky odosielame ihneď po obdržaní vašej platby. Ak nemáte platobnú kartu ani bankový účet, môžete platiť zloženkou na pobočke Slovenskej pošty.

K párovanie platieb používame účtovný systém, ktorý prijatú platbu z internetového bankovníctva páruje podľa variabilného symbolu (VS) ktorý predstavuje číslo objednávky.

Občas sa ale stane, že zákazníci omylom napíšu do variabilného symbolu chybné číslo a na párovanie nedôjde. Občas sa tiež stane, že aj cez to, že variabilný symbol je zhodný, ale náš systém to rovnako nedokáže napárovať.

Pre tieto prípady prechádzame internetové bankovníctvo a platby párov ručne raz za dva dni.

Zaplatil / a ste za tovar, platba nám dorazila na bankový účet, ale náš účtovný systém to ešte nestihol spárovať s našim webovým riešením e-shopu.

Bohužiaľ ale náš systém nedostal informáciu o prijatej platbe a automaticky odoslal upomienku so žiadosťou o zaplatení. Ak ste platili, upomienky ignorujete a vopred sa ospravedlňujeme, ak vám dorazí aj cez to, že ste platili.

Náš systém to nedokázal napárovať a preto sa upomienka odoslala. Všetky platby prechádzame ručne a ručne ich párujeme.

Dobierka je komplikovaná vec, ktorú sme museli zrušiť. Dôvody sú veľmi jednoduché. Opakovane sa stávalo, že sme zaplatili za tovar našim dodávateľom, balíček bol poslaný a doručený na adresu a nikdy nezastihnul svojho majiteľa - pretože si to rozmyslel. Nám vznikali veľké škody. Budeme radi, keď objednávky urobené na našom internetovom obchode, budú vždy uvážené a pre spokojnosť oboch strán.

Možnosti platby sú prevod na účet a platba kartou. Balíčky odosielame ihneď po obdržaní Vašej platby. Pri platbe prevodom nesmiete zabudnú uviesť presnú sumu, VS (číslo objednávky) a do poznámky vaše meno.

Napište nám